1) Dobírkou 

Nejpoužívanější způsob platby. Doběrečné ve výši 25,- Kč s DPH u GLS a 40,- Kč s DPH u Toptrans je připočteno k dopravě ve vaší objednávce. Za zboží zaplatíte danému přepravci při jeho převzetí a to buď hotově nebo bezhotovostně v případě, že je řidič vybaven platebním terminálem.

2) Zaplacením hotově či kartou při převzetí zboží 

Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny. Jsou tedy pro naše zákazníky zdarma a to včetně expresního osobního odběru.

3) Online platební kartou

Volba pro okamžité bezhotovostní platby. Platba nebo předautorizace platby tak proběhne automatickým přesměrováním hned po objednávce a s okamžitým potvrzením o zaplacení nebo o provedení dočasné blokaci částky. 

Tento způsob je navíc levnější než dobírka, protože neplatíte doběrečné.

Pro provedení platby budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu ComGate. Údaje ze své karty proto zadáváte přímo zde a nikdo z našich zaměstnanců k nim nemá přístup. Pro platbu využívá ComGate nejmodernější 3D-Secure zabezpečení kartových asociací MasterCard a VISA.

Jak při platbě postupovat

  1. V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Online platební kartou a po objednání zboží budete automaticky přesměrováni na platební bránu ComGate.
  2. Vyplníte údaje z karty: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty).

O výsledku platby budete informováni e-mailem. Pokud platební brána ComGate nepotvrdí platbu, může to být z těchto důvodů:

  • Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
  • Na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce.
  • Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, je nutné obrátit se přímo na Vaši banku.

4) Online převodem

Platba bankovním převodem proběhne automatickým přesměrováním hned po objednávce. 

Pro bezpečnost a snadné zadání platby používáme systém internetových plateb platební brány ComGate. Tento systém vám umožní uhradit objednávku rychle a bezpečně prostřednictvím Vaší banky. Citlivé údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platební bránou ComGate a nejsou k dispozici nikomu dalšímu.

Jak při platbě postupovat

  1. V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Online převodem, zvolte svou banku a po objednání zboží budete automaticky přesměrováni do svého internetového bankovnictví.
  2. Přihlaste se a zkontrolujte předvyplněný platební příkaz (předvyplněný pouze u některých bank) a platební příkaz potvrďte.
  3. Jakmile obdržíme potvrzení o úhradě, můžeme ve vyřízení vaší objednávky dále pokračovat.

5) Zálohovou fakturou

Pokud potřebujete zaplatit předem, můžete kromě rychlé on-line platby využít také běžný bankovní převod.

Po odeslání objednávky vám zašleme na vámi uvedený e-mail v objednávce zálohovou fakturu, ve které jsou uvedeny všechny potřebné informace důležité pro převod peněz (číslo účtu, variabilní symbol, atd.). Platbu byste měli provést do 5 pracovních dní. Dokud peníze nedorazí na náš účet, nemůžeme ve vyřízení vaší objednávky dále pokračovat a zboží vám nebude zatím odesláno. Myslete na to, že běžný bankovní převod může trvat i několik pracovních dní. Proto, pokud na svou objednávku spěcháte, volte raději platbu na dobírku nebo online platební kartou 

Platba po dodání zboží na základě faktury se 14 denní splatností. Tuto VIP možnost nabízíme našim firemním zákazníkům s pravidelným odběrem a po ověření platební morálky. Platbu na fakturu dále poskytujeme zákazníkům státní správy (ministerstva, obce, školy, příspěvkové organizace atd.)


OTÁZKY A ODPOVĚDI K PLATBÁM

Dobírka - jak to probíhá?

Klasická nejpoužívanější metoda, kdy hradíte cenu při převzetí zboží řidiči přepravní společnosti hotově nebo platební kartou dle daného přepravce.

Platba na fakturu, co to znamená?

Firemní či koncoví zákazníci platí předem na základě e-mailem zaslané zálohové faktury a ve vyřízení objednávky se pokračuje po připsání úhrady na náš účet. Platba převodem až po dodání zboží platí pro státní instituce a pravidelné firemní zákazníky po ověření platební morálky. 

Nestane se mi, že vám zaplatím dopředu a zboží už neuvidím?

Nestane, naše firma je na trhu již přes 10 let. Máme více jak 20 tis. zákazníků a každého zákazníka si vážíme. Na portále Heureka dlouhodobě dosahujeme hodnocení blížící se 100 %. V případě online úhrady za zboží, u kterého je potřeba nejdříve potvrdit termín dostupnosti, provádíme pouze předautorizaci platby. Platbu za zboží si strhneme až ve chvíli, kdy vám potvrdíme dostupnost zboží a vy s ní budete souhlasit. V opačném případě tato dočasná blokace částky obratem zaniká. 

check Produkt přidaný k porovnání