Co dělat, pokud jste si koupili něco co je funkční, ale nevyhovuje vám to, tudíž nejde o reklamaci, nebo jste si to prostě rozmysleli?
Pravidla výměny pro firemní zákazníky (nákup na IČO):
-
Zákazník nakupující na IČO nemá ze zákona právo na automatickou výměnu či vrácení zboží.
-
I přesto, že při tomto druhu nákupu nemáte ze zákona nárok na výměnu zboží, tak my vám výměnu umožníme a můžete o ní písemně ve lhůtě 14 dní požádat vyplněním online reklamačního formuláře.
-
Okamžitá výměna je možná pouze u zboží s označením “Skladem - expedujeme ihned”. Výměna ostatního zboží bude individuálně posouzena dle toho, jestli bylo zboží objednané na zakázku, v jakém množství, o jaký druh zboží se jedná atd.
-
Peníze nevracíme, je však možné si vybrat jiný/é produkt/y, který musí mít u sebe označení “Skladem - expedujeme ihned!”, v celkové ceně stejné nebo vyšší a doplatit rozdíl. Nebo vaše zboží odkoupíme zpět za cenu sníženou o manipulační poplatek ve výši 20% z prodejní ceny.
-
Vrácené zboží musí být nepoužité a kompletní.
-
Za vrácené zboží k výměně nehradíme dopravné a je nutné si uhradit také náklady na dopravu nového zboží k vám.
-
Vrácené zboží je nutné zasílat bez dobírky a s přiděleným kódem, který vám přidělíme a je nutné jím zřetelně označit vrácenou zásilku.
-
Nové zboží zasíláme až po doručení a kontrole vráceného zboží.
Pravidla výměny pro koncové zákazníky:
-
Zákazník nenakupující na IČO může vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní.
-
O výměnu zboží je nutné požádat písemně a to vyplněním online reklamačního formuláře.
-
Po uplynutí zákonné lhůty lze vyměnit zboží za následujících níže uvedených podmínek:
-
Je možné si vybrat jiný/é produkt/y, který musí mít u sebe označení “Skladem - expedujeme ihned!”, v celkové ceně stejné nebo vyšší a doplatit rozdíl. Nebo vaše zboží odkoupíme zpět za cenu sníženou o manipulační poplatek ve výši 20 % z prodejní ceny.
-
Vrácené zboží musí být nepoužité a kompletní.
-
Za vrácené zboží k výměně nehradíme dopravné a je nutné si uhradit také náklady na dopravu nového zboží k vám.
-
Vrácené zboží je nutné zasílat bez dobírky a s přiděleným kódem, který vám přidělíme a je nutné jím zřetelně označit vrácenou zásilku.
-
Nové zboží zasíláme až po doručení a kontrole vráceného zboží.
Jak postupovat při realizaci výměny zboží?
Výměna osobně
-
Produkty, které chcete vrátit, doporučujeme vracet v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
-
Společně se zbožím si připravte ještě číslo objednávky nebo fakturu, která se k němu vztahuje a osobně nám ho předejte na naší provozovně: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany.
-
Pokud si vyberete dražší produkt, rozdíl mezi cenami lze u nás doplatit kartou či v hotovosti.
Výměna poštou
-
Pro vrácení poštou budete potřebovat fakturu, kterou vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím. Pokud fakturu nemáte k dispozici, bude stačit balík viditelně označit číslem objednávky a my si fakturu dohledáme.
-
Produkty doporučujeme vracet v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
-
Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
-
V případě “spotřebitele” a v zákonné 14 denní lhůtě nám nahlašte, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Neplatíte žádnou zpětnou dopravu, zboží si sami odvezeme.
-
V ostatních případech nám pečlivě zabalenou a označenou zásilku, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození, odešlete na adresu: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany.
-
Pokud se jedná o první “spotřebitelskou” výměnu produktu, zašleme vám nové požadované zboží a uhradíme jeho dopravu. Pokud by se jednalo o další výměny z totožného nákupu, budeme už poštovné i balné účtovat.
-
Doba vyřízení výměny u produktů, které máme standardně skladem trvá zpravidla 3–4 pracovní dny. O datu vyřízení výměny u ostatních produktů vás budeme co nejdříve informovat po prověření jeho aktuální dostupnosti.