1) PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTI 

  • Pro přepravu zboží používáme služeb přepravních společností GLS a TOPTRANS. Vyhrazujeme si právo měnit způsob přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží. 

  • U obou přepravních společností je možné při převzetí zásilky platit řidiči v hotovosti či platební kartou.

  • Dopravce zboží doručí a v případě vaší nepřítomnosti opakovaně doručuje až 2 x po telefonické domluvě. Dopravní společnost vždy avizuje doručení také e-mailem a SMS s kontaktem na řidiče v den dodání. Dopravce předává zásilku u prvních vstupních dveří. V případě výnosu je služba zpoplatněna a je nutné ji sjednat při objednávce zboží.

  • Doručení zásilky je možné kamkoliv po České Republice v pracovní dny do 24 hodin od nakládky a na Slovensko v pracovní dny do 48 hodin od nakládky. 

  • Doprava do ostatních zemí je zajištěna individuálně na základě dohody se zákazníkem.

  • Při nákupu zboží se výše ceny dopravy odvíjí od součtu reálných hmotností objednaného zboží. Tato cena je zobrazena v objednávce ještě před jejím uzavřením.


Ceník dopravy po ČR přepravní službou GLS (mimo sortiment kategorie Gastro*) 


Váhový rozsah

Cena dopravy s DPH
0,1 - 5 kg 109,- Kč
5,1 - 10 kg 119,- Kč
10,1 - 15 kg 129,- Kč
15,1 - 20 kg 139,- Kč
20,1 - 55 kg 159,- Kč
25,1 - 30 kg 179,- Kč

Ceník dopravy po ČR přepravní službou TOPTRANS (mimo sortiment kategorie Gastro*) 


Váhový rozsah

Cena dopravy s DPH
0,1 - 15 kg 239,- Kč
15,1 - 30 kg 359,- Kč
30,1 kg a více 399,- Kč

* u gastro produktů je v důsledku zvýšené spotřeby balného a příplatku za křehkost navíc připočítána částka ve výši 50 Kč bez DPH. U položek ze skla a porcelánu činí tento příplatek 100 Kč bez DPH. Částka za dopravu je nastavená automaticky dle charakteru a váhy zboží v nákupním košíku.

V případě dobírky je k ceně dopravy připočítáno i doběrečné 25,- Kč s DPH u dopravce GLS a 40,- Kč s DPH u dopravce TopTrans.

Upozornění - při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod. 



2) OSOBNÍ ODBĚR - ZDARMA každý pracovní den

Osobní odběr je možné provést zdarma na naší provozovně  - Business Park Prague Chrášťany, Hala C, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany v této pracovní době: Po - Čt 8 - 17 hod, Pá 8 - 15 hod.

Parkování je možné na parkovacím stání hned u provozovny a naložení tak vašeho zboží přímo do auta. Autobusová zastávka se nachází přímo před areálem Business Park Prague.

Zboží je zákazníkovi u nás rezervováno po dobu 14-ti pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.

Při osobním odběru je na místě platba možná v hotovosti či platební kartou pokud nebyla částka předem uhrazena poukázáním na náš účet.


OTÁZKY A ODPOVĚDI K DOPRAVĚ

Nabízíte dopravu zdarma?

Dopravu zdarma nabízíme u jednotlivých konkrétních produktů, kde to je možné. Plošně dopravu zdarma nenabízíme. Ceny našich produktů nijak uměle nenavyšujeme, abychom do nich mohli cenu za dopravu a balení zásilek “schovat”. Náklady na dopravu jsou reálně nastavené dle váhy zboží a sazebníku od dopravních přepravců. Jsou vyčísleny v samostatné položce, kterou se nebojíme přímo pojmenovat slovem “doprava” a je viditelná ještě před objednáním zboží. Možný je také osobní odběr, za který u nás nic neplatíte.

Při větším odběru zboží máte vždy možnost nám velmi jednoduchým způsobem poslat svou poptávku. V cenové nabídce, kterou vám nejpozději do 2. pracovního dne zašleme, rádi zohledníme množstevní a věrnostní slevu dle vašich pravidelných nákupů u nás. A ještě k tomu vám zdarma přidáme: výměnu el. spotřebiče v době jeho záruky do 48 hod na naše náklady, prodlouženou záruku až na 10 let a odměny pro členy Benefit klubu a E-shopové konto pro slevy na další online nákupy.

Proč nepoužíváte službu České pošty (ČP)?

Kvalita doručování našich zásilek ČP bohužel neodpovídala našim představám o kvalitní dopravě a působila problémy našim zákazníkům. Proto jsme spolupráci s ČP ukončili.

Jaké způsoby přepravy používáte?

Pro přepravu všech zásilek využíváme služeb přepravců GLS a TopTrans. Přepravcem GLS standardně odesíláme kusové balíky menších velikostí. Přepravcem TopTrans odesíláme balíky pokud jsou těžší či rozměrnější, než povoluje dopravce GLS. 

Kdy v průběhu dne moje zboží dorazí?

Dopravní společnosti doručují zboží zpravidla dopoledne, na tuto skutečnost jste daný den rozvozu upozorněni e-mailem a SMS, kde je uveden i kontakt na řidiče a je možné se domluvit na čase doručení či jeho změně.

Mohu požádat, aby byla moje objednávka doručena v nějakém určitém čase?

Přepravce rozváží zásilky dle přesně stanového plánu a kvůli tomu nejsme schopni ovlivnit přesný čas doručení. Jestliže nutně potřebujete zásilku doručit v přesný termín, kontaktujte naši zákaznickou podporu a my se pro vás pokusíme najít řešení.

Za jak dlouho mohu očekávat zásilku?

Naši dopravci standardně doručují zásilku následující pracovní den od expedice zboží. V závislosti na vytíženosti dopravců se ovšem může doručení protáhnout na dva dny. O termínu expedice vás informujeme a zároveň vždy odesíláme potvrzovací e-mail přesně v den expedice. 

Do kdy musím objednat zboží, aby mi došlo následující den?

V případě zaslání objednávky do 10 hodin u zboží s uvedením této dostupnosti “Skladem - expedujeme ihned!”, bude vaše zásilka expedována tentýž pracovní den. 

Jak zjistím váhu zásilky?

Systém sám eviduje váhu a rozměry a dle toho automaticky vypočte cenu dopravného a zvolí vhodnou přepravní společnost. Cena za dopravu je zobrazena v objednávce ještě před jejím uzavřením.

Kolik mě bude stát doprava?

Cena dopravy se vypočítává automaticky dle váhy odesílaného zboží. Cenu dopravy můžete vidět v nákupním košíku v kroku "Doprava a platba", to znamená, ještě před jejím uzavřením.

Mohu si pro objednávku poslat vlastního přepravce?

Vlastního přepravce si můžete poslat. Stačí při objednávce zvolit osobní odběr a napsat nám, kdo si za Vás zboží z Vaší objednávky vyzvedne. Platba je možná převodem či v hotovosti nebo platební kartou pak u nás při vyzvednutí zboží.

Mohu si u Vás osobně vyzvednout objednávku?

Ano, Vybaveni-hotelu.cz nabízí možnost osobního vyzvednutí objednaného zboží a to zdarma. Osobní odběr si můžete vybrat v nákupním košíku v části "Doprava a platba"

Mohu si nechat zaslat zboží na více adres?

Ano, je to možné. Stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu a ona pro vás zařídí odeslání zboží přesně podle vašich požadavků. Cena přepravy se kalkuluje individuálně.

Zasíláte zboží do zahraničí?

Ano, doprava do ostatních zemí je zajištěna individuálně na základě dohody se zákazníkem. Stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu a ona pro vás zařídí odeslání zboží přesně podle vašich požadavků. Cena přepravy se kalkuluje individuálně.

Doručované zboží bylo poškozeno. Co mám dělat?

Pokud je některá část vaší objednávky poškozená nebo chybí, kontaktujte do jednoho pracovního dne od přijetí objednávky naši zákaznickou podporu, abychom pro vás našli řešení.

Pokud je některé zboží nebo obal poškozen nebo chybí nebo máte-li jakékoliv pochybnosti o možném poškození, je nutné udělat následující:

  1. Před podpisem si to jasně poznamenejte na potvrzení o doručení
  2. Uschovejte si kopii potvrzení o doručení
  3. Kontaktujte nás do 1 pracovního dne
  4. Poškozené obalové materiály uschovejte pro kontrolu
  5. Pořizujte fotografie poškozených předmětů a obalů

check Produkt přidaný k porovnání