Dotazy k tématu Doprava


Kolik mě bude stát doprava?

Cena dopravy se vypočítává automaticky dle váhy odesílaného zboží. Cenu dopravy můžete vidět v nákupním košíku v kroku "Doprava a platba", to znamená, ještě před jejím uzavřením.

Mohu si osobně objednávku vyzvednout?

Ano, nabízíme možnost osobního vyzvednutí objednaného zboží a to zdarma. Osobní odběr si můžete vybrat v nákupním košíku v části "Doprava a platba"

Mohu sledovat svou zásilku?

Ano, na odkaze ZDE máte možnost si zjistit, kde se právě vaše zásilka u dopravce nachází a kdy tak můžete předpokládat její doručení.

Může být moje objednávka doručena v určitém čase?

Přepravce rozváží zásilky dle přesně stanového plánu a kvůli tomu nejsme schopni ovlivnit přesný čas doručení. Jestliže nutně potřebujete zásilku doručit v přesný termín, kontaktuje naši zákaznickou podporu a my se pro Vás pokusíme najít řešení.

Mohu si nechat zaslat zboží na více adres?

Ano, je to možné. Stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu a ona pro Vás zařídí odeslání zboží přesně podle Vašich požadavků. Cena přepravy se kalkuluje individuálně.

Zasíláte zboží do zahraničí?

Ano, doprava do ostatních zemí je zajištěna individuálně na základě dohody se zákazníkem. Stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu a ona pro vás zařídí odeslání zboží přesně podle vašich požadavků. Cena přepravy se kalkuluje individuálně.

Jaké způsoby přepravy používáte?

Pro přepravu všech zásilek využíváme služeb přepravců DPD (dříve Geis) a TopTrans. Přepravcem DPD (dříve Geis) standardně odesíláme kusové balíky menších velikostí. Přepravcem TopTrans odesíláme balíky, pokud jich je více než jeden a nebo pokud jsou těžší či rozměrnější, než povoluje dopravce DPD (dříve Geis).

Za jak dlouho mohu očekávat zásilku?

Naši dopravci standardně doručují zásilku následující pracovní den od expedice zboží. V závislosti na vytíženosti dopravců se ovšem může doručení protáhnout na dva dny. O termínu expedice Vás budeme předem informovat a zároveň Vám odešleme potvrzovací e-mail i přesně v den expedice.

Proč nepoužíváte službu České pošty (ČP)?

Kvalita doručování našich zásilek ČP bohužel neodpovídala našim představám o kvalitní dopravě a působila problémy našim zákazníkům. Proto jsme spolupráci s ČP ukončili.

Kdy v průběhu dne moje zboží dorazí?

Dopravní společnosti doručují zboží zpravidla dopoledne, na tuto skutečnost jste daný den rozvozu upozorněni e-mailem a SMS, kde je uveden i kontakt na řidiče a je možné se domluvit na čase doručení či jeho změně.

Do kdy musím objednat, abych měl zboží zítra?

V případě zaslání vaší objednávky do 10 hodin a to u zboží s uvedením dostupnosti “Skladem - expedujeme ihned!”, bude vám zásilka doručena dopravní společností následující pracovní den.

Faktura nebyla v zásilce. Kde ji najdu?

To proto, že šetříme naše lesy a faktury zasíláme pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte na zákaznickou podporu, pošleme vám fakturu obratem.

Mohu si pro objednávku poslat vlastního přepravce?

Vlastního přepravce si můžete poslat. Stačí při objednávce zvolit osobní odběr a napsat nám, kdo si za Vás zboží z Vaší objednávky vyzvedne. Platba je možná převodem či v hotovosti nebo platební kartou pak u nás při vyzvednutí zboží.

Nabízíte dopravu zdarma?

Dopravu zdarma nabízíme u jednotlivých konkrétních produktů, kde to je možné. Ceny našich produktů nijak uměle nenavyšujeme, abychom do nich mohli cenu za dopravu a balení zásilek “schovat” . Náklady na dopravu jsou reálně nastavené dle váhy zboží a sazebníku od dopravních přepravců. Jsou vyčísleny v samostatné položce, kterou se nebojíme přímo pojmenovat slovem “doprava” a je viditelná ještě před objednáním zboží. Možný je také osobní odběr, za který u nás nic neplatíte.

Při větším odběru zboží máte vždy možnost nám velmi jednoduchým způsobem poslat svou poptávku. V cenové nabídce, kterou vám nejpozději do 2. pracovního dne zašleme, rádi zohledníme množstevní a věrnostní slevu dle vašich pravidelných nákupů u nás. A ještě k tomu vám zdarma přidáme: výměnu el. spotřebiče v době jeho záruky do 48 hod na naše náklady, prodlouženou záruku až na 10 let a odměny pro členy Benefit klubu a E-shopové konto pro slevy na další online nákupy.

check Produkt přidaný k porovnání