Dotazy k tématu Reklamace a vrácení


Jak můžu vrátit, vyměnit či reklamovat zboží?

Pravidla se liší podle toho, zda jste nákup provedli na firmu či jako koncový spotřebitel. Vrácení, výměnu či reklamaci zboží je třeba oznámit vždy písemně. Můžete e-mailem na naší zákaznickou podporu nebo využít reklamačního formuláře. Jak postupovat najdete stručně ZDE. Pokud potřebujete poradit, zavolejte nám na číslo 222 264 899 a podíváme se na to.

Mohu vrátit spotřební materiál?

Standardně je k vrácení zboží potřeba, aby zboží bylo nepoužité a v originálním obalu. Pokud tomu tak již není, kontaktujte naši zákaznickou podporu a my se pro vás pokusíme najít to nejlepší řešení. 

Chyběly mi v zásilce některé položky. Co mám dělat?

Pokud se vaše objednávka vyřizuje z více skladů, tak jsme pro urychlení doby dodání odeslali zboží zvlášť z každého skladu přímo k vám. Vaše objednávka je tedy rozdělena do více zásilek. O této skutečnosti jsme vám e-mailem napsali. I sebedokonalejší systém však může být někdy ovlivněn různými faktory, jako je třeba SPAM či lidský faktor. Bude-li cokoliv chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na naši zákaznickou podporu.

Obdržel jsem poškozenou zásilku. Co s tím?

Může se stát, že zrovna vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědět, jak přesně na to se dozvíte ZDE. Pokud potřebujete s čímkoliv poradit obraťte se klidně na naši zákaznickou podporu.

Dostal jsem zboží, které se liší od toho, co jsem si objednal. Co mám dělat?

Pokud se domníváte, že jste obdrželi nesprávný produkt, uschovejte prosím nepoužité zboží v původním obalu a obraťte se na naši zákaznickou podporu. Budou s vámi spolupracovat, abyste obdrželi správné zboží a nebo Vám vrátili platbu. Můžeme požadovat obrázek nesprávného produktu, který jste obdrželi. Dopravu nesprávně dodaného zboží zajistíme my na naše náklady.

Co znamená výměna elektrického spotřebiče do 48 hodin?

Pokud jste provedli nákup na firmu (IČO), tak vám v případě poruchy v záruční době el. spotřebiče zdarma zapůjčíme náhradní přístroj do 48 hod v pracovní dny a reklamovaný si odvezeme k posouzení. Při převzetí náhradního spotřebiče uhradíte pouze vratnou kauci. Veškeré náklady na dopravu a starosti s tím spojené, jdou za námi. Více se o této službě dozvíte ZDE.

check Produkt přidaný k porovnání