Dotazy k tématu Objednávky


Mohu svou objednávku upravit?

Ano, po vytvoření Vaší objednávky je možné ji upravit nebo zrušit. Pokud si přejete upravit Vaši objednávku, kontaktujte nás co nejdříve.

Zajišťujete i montáž či instalaci zakoupených produktů?

U některých výrobků je třeba provést montáž. Ta sice není náročná, ale doporučujeme obrátit se na odborníky. V případě vašeho zájmu vám rádi montáž zajistíme, kontaktujte naší zákaznickou podporu.

Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?

Pokud jste registrovaným uživatelem, můžete se přihlásit ke svému účtu a navštívit sekci "Historie a detaily mých objednávek" a zkontrolovat stav své objednávky. Jestliže nejste registrovaný uživatel, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Jak mohu získat potvrzení nebo kopii faktury ke své objednávce?

Po odeslání objednávky z našeho skladu vám bude zaslána kopie vaší faktury e-mailem. Pokud Vám faktura nedorazila, obraťte se na naší zákaznickou podporu a vyžádejte si kopii prostřednictvím e-mailu.

Jak dlouho bude trvat, než moje objednávka dorazí?

O předpokládaném termínu dodání objednávky vás budeme informovat v nejkratším možné čase v potvrzení vaší objednávky. Navíc před objednáním zboží je u každého produktu uvedena předpokládaná dostupnost. 

Potřebuji objednávku do určitého data. Jak si mohu být jistý, že je na skladě?

Skladové položky se obvykle dodávají do 2-3 pracovních dnů. U dodávek zboží od výrobce jsou odhadované doby zpracování uvedeny na stránce produktu. Pokud potřebujete objednávku dodat do určitého data, neváhejte nás kontaktovat před provedením objednávky a my vám rádi zkontrolujeme dostupnost.

Existuje požadavek na minimální hodnotu objednávky pro nákup z vašeho webu?

Pro nákup z našeho webu není vyžadován žádný požadavek na minimální hodnotu objednávky. Přijímáme všechny objednávky velké i malé!

Přijde celá moje objednávka v jedné zásilce?

Z důvodu urychlení dodání objednaného zboží se někdy stává, že vaši objednávku rozdělíme do více přeprav. Cena přepravy se tím pro vás nemění. Náklady na zaslání zboží více přepravami hradíme my. O skutečnosti, že bude vaše objednávka rozdělena do více přeprav vás budeme předem informovat e-mailem.

Přijímáte objednávky telefonicky?

Telefonicky si mohou u nás objednat zboží pravidelní zákazníci. Pokud jste náš nový zákazník vaši telefonickou objednávku také rádi přijmeme, jako zatím však nezávaznou objednávku, kterou následně odešleme k vašemu odsouhlasení e-mailem včetně potvrzení fakturačních údajů.

Jak mohu vytvořit objednávku?

Způsobů jak si u nás zboží objednat je více. Proveďte objednávku přes nákupní košík, který vás jednoduše krok za krokem navede a nebo nám zašlete e-mail, o co byste měli zájem. Pokud si přejete objednat větší množství, využijte online možnosti poptávky u každého produktu. My vám obratem zašleme cenovou nabídku skrze kterou je možné si po odsouhlasení zboží objednat. Přejete si objednat zboží po telefonu? I to je možné.

check Produkt přidaný k porovnání