Dotazy k tématu Nakupování


Jak najdu zboží, které chci koupit?

Existuje několik snadných způsobů, jak najít zboží na našem webu! Zboží můžete vyhledávat pomocí vyhledávací lišty umístěné v horní části domovské stránky. Výrobky lze hledat podle kódu, názvu, klíčového slova apod. Pokud hledáte obecnější položku nebo procházíte naše webové stránky, můžete procházet pomocí kategorií produktů a zúžit výsledky vyhledávání pomocí filtrů. Pokud máte jakékoli dotazy týkající se hledání položek na našem webu, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Mohu jako prodejce získat cenovou nabídku?

Ano, zašlete nám e-mailem na zákaznickou podporu svou poptávku a nebo využijte našeho webu, kde každé zboží máte možnost si přidat do poptávky pomocí tlačítka "Nezávazně poptat" Zde si pak můžete vybrat požadovaný počet kusů k jednotlivým položkám. Postup jak jednoduše na to najdete ZDE.

Máte tištěný katalog, který byste mi mohli poslat?

Ano. V případě zájmu o tištěný katalog kontaktujte naši zákaznickou podporu. Katalog si zároveň můžete stáhnout v elektronické podobě na tomto odkazu: Katalog ke stažení

Co znamenají vaše termíny dodání?

Skladem u dodavatele = zboží je běžně dostupné u našeho dodavatele. Dodací doba je tedy v řádu dní, nikoliv týdnů. Přesný termín Vám rádi sdělíme na vyžádání předem či automaticky po e-mailovém potvrzení Vaší objednávky spolu s informacemi k platbě.

Skladem – expedujeme ihned! = zboží máme na našem skladě a odesíláme ho nejpozději do 2. pracovního dne. Při objednání do 10 hod, zboží expedujeme ještě tentýž den. Uvedený počet kusů je online informace o stavu zásob daného zboží na našem skladě.

1 - 2 týdny = jedná se o časové období, které předpokládá dostupnost zboží u našeho dodavatele. Přesný termín Vám rádi sdělíme na vyžádání předem či automaticky po e-mailovém potvrzení Vaší objednávky spolu s informacemi k platbě.

Skladem = zboží máme na našem externím skladě a dodací doba je 2 - 3 pracovní dny.

Jak získám cenovou nabídku při větším odběru zboží?

Zašlete nám e-mailem na zákaznickou podporu svou poptávku a nebo využijte našeho webu, kde každé zboží máte možnost si přidat do poptávky pomocí tlačítka "Nezávazně poptat" Zde si pak můžete vybrat požadovaný počet kusů k jednotlivým položkám. Postup jak jednoduše na to najdete ZDE.

Jak přidám zboží do nákupního košíku?

Po vyhledání zboží, které vás zajímá, ho přidejte do nákupního košíku kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“. Při nakupování si můžete košík kdykoli zobrazit kliknutím na tlačítko košíku v pravém horním rohu obrazovky.

Jak se dostanu do svého košíku?

Chcete-li vstoupit na stránku košíku, klikněte na tlačítko košíku, které se nachází v pravém horním rohu našeho webu. Budete mít také možnost získat přístup k vašemu košíku pokaždé, když je do něj položka přidána prostřednictvím stránky položky.

Jak mohu aktualizovat svůj nákupní košík?

Chcete-li aktualizovat množství u zboží, které již máte v košíku, pomocí šipek napravo od názvu produktu zvyšte nebo snižte množství v řádku produktu.  Pokud si přejete smazat položku z košíku, můžete změnit množství na 0 a nebo kliknout na znak koše úplně vpravo od součtu na řádku produktu.

Proč nemohu pokračovat v objednávce v košíku?

Pokud k tomu dojde, doporučujeme nejprve vymazat všechny soubory cookies a mezipaměť pro celou historii. Pokud to nepomůže, doporučujeme použít nový nebo aktualizovaný prohlížeč (například Google Chrome nebo Firefox). V případě, že ani to nepomůže kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Prodáváte jen firmám na IČO nebo i koncovým zákazníkům?

I přesto, že nabízíme specializovaný sortiment pro hotelový segment, nakupuje u nás široký okruh firem, institucí a může si u nás objednat zboží i koncový zákazník. Vážíme si všech našich zákazníků.

Kde se mohu přihlásit k odběru e-mailových newsletterů?

Pro přihlášení k odběru stačí zadat vaši e-mailovou adresu na do pole na konci našeho webu, které je označené jako: "Chcete odebírat náš newsletter?" a kliknout na tlačítko "Odebírat".

Jak si mohu porovnat parametry produktů?

Každé zboží máte možnost si přidat k porovnání pomocí tlačítka "Přidat k porovnání", které je uvedené v detailu produktu. Jednoduchým způsobem tak budete mít u sebe produkty s jejich parametry pro jejich jednoduché porovnání a lehce si tak můžete vybrat produkt, který vám bude nejvíce vyhovovat. Porovnávat lze libovolný počet produktů a nemusíte být k této naší službě přihlášeni. Kliknutím na ikonu "Porovnat" na pravé straně obrazovky se poté na svůj seznam produktů k porovnání dostanete.

Jak si mohu přidat položky mezi oblíbené? 

Každé zboží si máte možnost přidat mezi své oblíbené produkty a lehce se tak bez vyhledávání k němu kdykoliv vrátit. Stačí být přihlášen pod svým účtem a pomocí tlačítka "Přidat k oblíbeným", které je uvedené v detailu produktu, tak udělat. Oblíbených produktů můžete mít libovolný počet. Kliknutím na ikonu "Oblíbené" na pravé straně obrazovky se ke svému seznamu produktů dostanete.

Jak rychle a dobře nakoupit. Všechny vychytávky pro váš lepší nákup.

V tomto komplexním vizuálně jednoduchém návodu naleznete na jednom místě všechny naše tipy, jak si můžete u nás svůj nákup ulehčit a zpříjemnit např. způsobem vyhledávání, porovnáním produktů, kvalitními filtry, nezávaznou poptávkou apod. Jak na to ZDE.

Co mám dělat, když mi nejdou načíst vaše stránky?

Velice pravděpodobně se bude jednat o problém, kdy máte v mezipaměti prohlížeče (cache) nějakou starou verzi našeho eshopu. Řešení je velice jednoduché. Stačí postupovat dle návodu ZDE.

check Produkt přidaný k porovnání