Dotazy k tématu Produkty


Dají se u vás zapůjčit vzorky?

Chápeme, že někdy je potřeba si zboží fyzicky "osahat". Proto jakýkoliv produkt, pokud se nachází na našem skladě, Vám fyzicky u nás ukážeme a nebo obratem na vratnou zálohu k Vašemu posouzení zašleme. Vzorky zasíláme na dobírku, kdy je cena složená ze zálohy na vzorek a dopravného. Zálohu Vám vrátíme v momentě fyzického vrácení vzorku či ji odečteme při Vaší objednávce.

Mám záruku na zakoupené zboží?

Ano, na každé zakoupené zboží u nás máte záruku. Na vybrané položky navíc nabízíme zdarma prodlouženou záruku. V případě, že je u produktu nabízena i prodloužená záruka, je to vždy vyznačeno přímo v kartě produkt.

Co znamená prodloužená záruka a u kterých produktů ji nabízíte?

Naším zákazníkům nabízíme tuto nadstandardní službu u vybraných produktů ZDARMA. Prodloužená záruka v rozmezí 3 až 10 let platí na běžné elektrické nebo mechanické poruchy, na které se vztahuje i standardní záruka a to u produktů označených štítkem, kdy v každém štítku je zároveň uvedena i konkrétní délka prodloužené záruky daného produktu. Více informací najdete ZDE.

Jak funguje prodloužená záruka?

Prodloužená záruka platí na běžné poruchy stejně jako standardní záruka u produktů, které jsou takto označené “Záruka 10 let”. Pokud se vám produkt v prodloužené záruce porouchá, zaplatíme vám opravu nebo dodáme náhradní produkt. Detailněji ZDE.

Nenašli jste návod k montáži?

Návod k montáži a obsluze je přiložen u zboží, jehož charakter si to vyžaduje. Pokud tam návod chybí nebo jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, kontaktujte naši zákaznickou podporu. Chybějící návod Vám obratem zašleme.

Jak správně pečovat o produkty?

Návody, jak správně pečovat o vybavení z různých materiálů, kdy nejčastěji se objevuje dřevo, textil, kov či kůže, naleznete ZDE.

Každý materiál vyžaduje jiný typ údržby, avšak jednu věc má námi nabízený nábytek společnou: jeho údržba je snadná a jednoduchá.

Zajišťujete servis?

Ano, na všechny naše produkty zajišťujeme záruční i pozáruční servis. V některých případech je ovšem efektivnější a rychlejší řešit reklamaci přímo přes servisní středisko. Jestliže si nejste jisti zda právě vámi zakoupený produkt má v ČR servisní středisko, kontaktujte naší zákaznickou podporu a podíváme se na to.

Prodáváte použité vybavení?

Ano, v nabídce máme i některé produkty, které byly třeba vystaveny a nebo rozbaleny či mají malé poškození, které ovšem nemá vliv na funkčnost. Každý podobný produkt je vždy v nabídce viditelně označen a je nabízen za zvýhodněnou cenu. 

Dá se u vás nějaké vybavení i zapůjčit?

Vedle klasického hotelového vybavení za účelem použití například jako rekvizit při natáčení, vám rádi zapůjčíme i další mobiliář, jako je například svítící nábytek, kyslíkové bary, designové dekorace a mnoho dalšího. Jako jedni z mála na trhu svítící nábytek již přes 10 let prodáváme i půjčujeme.

Tento mobiliář využijete při každé větší oslavě v salónku nebo na zahradě. Protože svítí na principu LED, nepotřebuje až 12 hod zásuvku. Více o naší půjčovně ZDE.

check Produkt přidaný k porovnání