Objevili jste na zboží nějakou vadu? Kromě zákonné záruční doby u nás můžete reklamovat spoustu zboží i později, díky prodloužené záruce 3, 5 a 10 let, kterou nabízíme našim zákazníkům zdarma. 


Zákonná záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a případně se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové (v záruční době), začíná plynout nová záruka.

Reklamaci není možné uplatnit v těchto případech:

  1. Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace.

  2. Při nevhodném užívání výrobku nebo nedodržení stanovených pokynů výrobcem či dodavatelem.

  3. Při neodborné instalaci, manipulaci nebo zanedbáním péče o zboží - instalaci smí provádět osoba k tomu způsobilá a proškolená.

  4. Pokud je zboží poškozeno živly.

Pravidla reklamace pro firemní zákazníky (nákup na IČO):

  1. Zákazník nakupující na IČO má dle zákona nárok na záruční lhůtu 12 měsíců. V případě naší prodloužené záruky pak platí uvedená záruka u produktu v délce, 3, 5 nebo 10 let, kterou zdarma u spoustu produktů nabízíme.

  2. Reklamovat zboží je možné písemně a to zaslaním vyplněného online reklamačního formuláře

  3. Za vrácené zboží k reklamaci nehradíme dopravné. 

  4. Reklamované zboží je nutné zasílat bez dobírky a s kódem, který vám přidělíme a je nutné jím zřetelně označit vrácenou zásilku.

Pravidla reklamace pro koncové zákazníky:

Zákazník nenakupující na IČO má dle zákona nárok na záruční lhůtu 24 měsíců. V případě naší prodloužené záruky pak platí uvedená záruka u produktu v délce, 3, 5 nebo 10 let, kterou zdarma u spoustu produktů nabízíme.

  1. Reklamovat zboží je možné písemně a to zaslaním vyplněného online reklamačního formuláře

  2. Za vrácené zboží k reklamaci nehradíme dopravné. 

  3. Reklamované zboží je nutné zasílat bez dobírky a s kódem, který vám přidělíme a je nutné jím zřetelně označit vrácenou zásilku.

Jak postupovat při realizaci vrácení zboží?

Reklamace osobně

  1. Zakoupené zboží lze reklamovat osobně na na naší provozovně: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany.

  2. Společně se zbožím si připravte ještě číslo objednávky nebo fakturu, která se k němu vztahuje.

  3. Nejdéle do 30 dní vás budeme písemně emailem informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích. Většinou se však snažíme reklamaci vyřešit obratem tak, aby jste nemuseli čekat na celou zákonnou lhůtu.


Reklamace poštou 

  1. Pro reklamaci poštou budete potřebovat fakturu, kterou vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím. Pokud fakturu nemáte k dispozici, bude stačit balík viditelně označit číslem objednávky a my si fakturu dohledáme.

  2. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu dalšímu poškození.

  3. V případě “spotřebitele” a v záruční lhůtě (netýká se prodloužené záruky) nám nahlašte, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Neplatíte žádnou zpětnou dopravu, zboží si sami odvezeme.

  4. V ostatních případech nám pečlivě zabalenou a označenou zásilku, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození, odešlete na adresu: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19  Chrášťany.

  5. Nejdéle do 30 dní vás budeme písemně emailem informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích. Většinou se však snažíme reklamaci vyřešit obratem tak, aby jste nemuseli čekat na celou zákonnou lhůtu.



>> ONLINE REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ <<

check Produkt přidaný k porovnání