Přihlásit se přes Facebook
Přihlásit se přes Google

Nejčastější dotazy

Cena dopravy se vypočítává automaticky dle váhy odesílaného zboží. Cenu dopravy můžete vidět na 1. místě v košíku ve "Způsob dopravy", to znamená, ještě před uzavřením objednávky.

Ano, na odkaze ZDE máte možnost si zjistit, kde se právě vaše zásilka u dopravce nachází a kdy tak můžete předpokládat její doručení.

Pravidla se liší podle toho, zda jste nákup provedli na firmu či jako koncový spotřebitel.

Vrácení, výměnu či reklamaci zboží je třeba oznámit vždy písemně.

Můžete e-mailem na naší zákaznickou podporu nebo využít reklamačního formuláře.

Jak postupovat najdete stručně ZDE.

Pokud potřebujete poradit, zavolejte nám na číslo 222 264 899 a podíváme se na to.

U nás lze za zboží platit převodem na účet, dobírkou v případě doručení zboží dopravcem, v hotovosti či platební kartou při osobním odběru a nebo online platební kartou či převodem přes platební bránu. 

Skladem u dodavatele = zboží je běžně dostupné u našeho dodavatele. Dodací doba je tedy v řádu dní, nikoliv týdnů. Přesný termín Vám rádi sdělíme na vyžádání předem či automaticky po e-mailovém potvrzení Vaší objednávky spolu s informacemi k platbě.

Skladem – expedujeme ihned! = zboží máme na našem skladě a odesíláme ho nejpozději do 2. pracovního dne. Při objednání do 10 hod, zboží expedujeme ještě tentýž den. Uvedený počet kusů je online informace o stavu zásob daného zboží na našem skladě.

1 - 2 týdny = jedná se o časové období, které předpokládá dostupnost zboží u našeho dodavatele. Přesný termín Vám rádi sdělíme na vyžádání předem či automaticky po e-mailovém potvrzení Vaší objednávky spolu s informacemi k platbě.

Skladem = zboží máme na našem externím skladě a dodací doba je 2 - 3 pracovní dny.

Zašlete nám e-mailem na obchod@vybaveni-hotelu.cz svou poptávku a nebo využijte našeho webu, kde každé zboží máte možnost si přidat do poptávky pomocí tlačítka "Nezávazně poptat".

Zde si pak můžete vybrat požadovaný počet kusů k jednotlivým položkám.

Postup jak jednoduše na to najdete ZDE.

Pro přepravu všech zásilek využíváme služeb přepravců GLS a TopTrans. Přepravcem GLS standardně odesíláme kusové balíky menších velikostí. Přepravcem TopTrans odesíláme balíky pokud jsou těžší či rozměrnější, než povoluje dopravce GLS.

Šetříme naše lesy a faktury zasíláme pouze elektronicky.

Kdyby se k vám faktura náhodou nedostala a skončila třeba někde ve spamu, napište nám nebo zavolejte na zákaznickou podporu a my vám fakturu obratem zašleme.

Pokud jste registrovaným uživatelem, můžete se přihlásit ke svému účtu a navštívit sekci "Historie a detaily mých objednávek" a zkontrolovat stav své objednávky.

Jestliže nejste registrovaný uživatel, kontaktujte naši zákaznickou podporu a my se s vámi na to rádi podíváme.

Z důvodu urychlení dodání zboží se někdy stává, že objednávku rozdělíme do více přeprav. Cena přepravy se tím nijak nenavýší. Náklady na zaslání zboží více přepravami hradíme my.

Informaci o tom, že byla objednávka rozdělena do více zásilek vám předem zašleme do e-mailu.

Pokud se vaše objednávka vyřizuje z více skladů, tak jsme pro urychlení doby dodání odeslali zboží zvlášť z každého skladu přímo k vám.

Vaše objednávka je tedy rozdělena do více zásilek. O této skutečnosti jsme vám e-mailem napsali. I sebedokonalejší systém však může být někdy ovlivněn různými faktory, jako je třeba SPAM či lidský faktor.

Bude-li cokoliv chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na naši zákaznickou podporu.

Slevové kupóny jsou další možností, jak ušetřit. Každý měsíc přímo do vaší e-mailové schránky zašleme slevové kupóny, které vám pomohou ušetřit na produktech, které máte nejraději.

Přihlásit se k odběru slevových kupónů můžete ZDE

Každý týden pro vás tuto nabídku slevových kupónů, které naleznete v detailu produktu, aktualizujeme.

check Produkt přidaný k porovnání