Mohu vrátit zakoupené zboží?
Co dělat, pokud jste si koupili něco co je funkční, ale nevyhovuje vám to, tudíž nejde o reklamaci, nebo jste si to prostě rozmysleli?
Pravidla vrácení pro firemní zákazníky (nákup na IČO):
-
Zákazník nakupující na IČO nemá ze zákona právo na automatickou výměnu či vrácení zboží.
-
Peníze nevracíme, je však možné si vybrat jiný/é produkt/y, který musí mít u sebe označení “Skladem - expedujeme ihned!”, v celkové ceně stejné nebo vyšší a doplatit rozdíl. Nebo vaše zboží odkoupíme zpět za cenu sníženou o manipulační poplatek ve výši 15-40% z prodejní ceny. Paušální procento zahrnuje naše náklady spojené s administrativou, manipulací a návrácení vraceného zboží do prodejního stavu. Přičemž zakoupené zboží je možno vrátit nejpozději do 3 měsíců od data výdeje, nové v neporušeném obalu a kryté ochrannou fólií (platí pro nerezové zboží, které je touto fólií vybaveno od výrobce)
-
O výměnu zboží lze však požádat písemně a to vyplněním online reklamačního formuláře.
-
Okamžitá výměna je možná pouze u zboží s označením “Skladem - expedujeme ihned”. Výměna ostatního zboží bude individuálně posouzena dle toho, jestli bylo zboží objednané na zakázku, v jakém množství, o jaký druh zboží se jedná atd.
-
Vrácené zboží musí být nepoužité a kompletní.
-
Za vrácené zboží k výměně nehradíme dopravné a je nutné si uhradit také náklady na dopravu nového zboží k vám.
-
Vrácené zboží je nutné zasílat bez dobírky a s přiděleným kódem, který vám přidělíme a je nutné jím zřetelně označit vrácenou zásilku.
-
Nové zboží zasíláme až po doručení a kontrole vráceného zboží.
Pravidla vrácení pro koncové zákazníky:
-
Zákazník nenakupující na IČO může vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní.
-
O vrácení zboží je nutné požádat písemně a to vyplněním online reklamačního formuláře.
-
Po uplynutí zákonné lhůty lze vrátit zboží za následujících níže uvedených podmínek:
-
Je možné si vybrat jiný/é produkt/y, který musí mít u sebe označení “Skladem - expedujeme ihned!”, v celkové ceně stejné nebo vyšší a doplatit rozdíl. Nebo vaše zboží odkoupíme zpět za cenu sníženou o manipulační poplatek ve výši 15-40% z prodejní ceny. Paušální procento zahrnuje naše náklady spojené s administrativou, manipulací a návrácení vraceného zboží do prodejního stavu. Přičemž zakoupené zboží je možno vrátit nejpozději do 3 měsíců od data výdeje, nové v neporušeném obalu a kryté ochrannou fólií (platí pro nerezové zboží, které je touto fólií vybaveno od výrobce)
-
Vrácené zboží musí být nepoužité a kompletní.
-
Za vrácené zboží k výměně nehradíme dopravné a je nutné si uhradit také náklady na dopravu nového zboží k vám.
-
Vrácené zboží je nutné zasílat bez dobírky a s přiděleným kódem, který vám přidělíme a je nutné jím zřetelně označit vrácenou zásilku.
-
Nové zboží zasíláme až po doručení a kontrole vráceného zboží.
Jak postupovat při realizaci vrácení zboží?
Vrácení osobně
-
Produkty, které chcete vrátit, doporučujeme vracet v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
-
Společně se zbožím si připravte ještě číslo objednávky nebo fakturu, která se k němu vztahuje a osobně nám ho předejte na naší provozovně: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany.
-
Peníze vám vrátíme v hotovosti na místě nebo převodem na váš účet nejpozději do 7 dní.
Výměna poštou nebo jiným dopravcem
-
Pro vrácení poštou nebo jiným dopravcem budete potřebovat fakturu, kterou vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím. Pokud fakturu nemáte k dispozici, bude stačit balík viditelně označit číslem objednávky a my si fakturu dohledáme.
-
Produkty doporučujeme vracet v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
-
Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození a odešlete na adresu: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19, Chrášťany, tel.: 222 264 899
-
Po tom, co k nám dorazí zásilka se zbožím i všechny potřebné dokumenty, vám nejpozději do 7 dní vrátíme peníze na váš účet.