Jak mohu reklamovat zboží?
Objevili jste na zboží nějakou vadu? Kromě zákonné záruční doby u nás můžete reklamovat spoustu zboží i později, díky prodloužené záruce 3, 5 a 10 let, kterou nabízíme našim zákazníkům zdarma.
Pravidla reklamace pro firemní zákazníky (nákup na IČO):
-
Zákazník nakupující na IČO má dle zákona nárok na záruční lhůtu 12 měsíců. V případě naší prodloužené záruky pak platí uvedená záruka u produktu v délce, 3, 5 nebo 10 let, kterou zdarma u spoustu produktů nabízíme.
-
Reklamovat zboží je možné písemně a to zaslaním vyplněného online reklamačního formuláře.
-
Za vrácené zboží k reklamaci nehradíme dopravné.
-
Reklamované zboží je nutné zasílat bez dobírky a s kódem, který vám přidělíme a je nutné jím zřetelně označit vrácenou zásilku.
Pravidla reklamace pro koncové zákazníky:
Zákazník nenakupující na IČO má dle zákona nárok na záruční lhůtu 24 měsíců. V případě naší prodloužené záruky pak platí uvedená záruka u produktu v délce, 3, 5 nebo 10 let, kterou zdarma u spoustu produktů nabízíme.
-
Reklamovat zboží je možné písemně a to zaslaním vyplněného online reklamačního formuláře.
-
Za vrácené zboží k reklamaci nehradíme dopravné.
-
Reklamované zboží je nutné zasílat bez dobírky a s kódem, který vám přidělíme a je nutné jím zřetelně označit vrácenou zásilku.
Jak postupovat při realizaci vrácení zboží?
Reklamace osobně
-
Zakoupené zboží lze reklamovat osobně na na naší provozovně: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany.
-
Společně se zbožím si připravte ještě číslo objednávky nebo fakturu, která se k němu vztahuje.
-
Nejdéle do 30 dní vás budeme písemně emailem informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích. Většinou se však snažíme reklamaci vyřešit obratem tak, aby jste nemuseli čekat na celou zákonnou lhůtu.
Reklamace poštou či jiným dopravcem
-
Pro reklamaci poštou či jiným dopravcem budete potřebovat fakturu, kterou vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím. Pokud fakturu nemáte k dispozici, bude stačit balík viditelně označit číslem objednávky a my si fakturu dohledáme.
-
Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu dalšímu poškození.
-
V případě “spotřebitele” a v záruční lhůtě (netýká se prodloužené záruky) nám nahlašte, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Neplatíte žádnou zpětnou dopravu, zboží si sami odvezeme.
-
V ostatních případech nám pečlivě zabalenou a označenou zásilku, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození, odešlete na adresu: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany, tel.: 222 264 899
-
Nejdéle do 30 dní vás budeme písemně emailem informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích. Většinou se však snažíme reklamaci vyřešit obratem tak, aby jste nemuseli čekat na celou zákonnou lhůtu.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
Reklamaci není možné uplatnit v těchto případech:
-
Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace.
-
Při nevhodném užívání výrobku nebo nedodržení stanovených pokynů výrobcem či dodavatelem.
-
Při neodborné instalaci, manipulaci nebo zanedbáním péče o zboží - instalaci smí provádět osoba k tomu způsobilá a proškolená.
-
Pokud je zboží poškozeno živly.