Kolik mě bude stát doprava?
Cena dopravy se vypočítává automaticky dle váhy odesílaného zboží. Cenu dopravy můžete vidět na 1. místě v košíku ve "Způsob dopravy", to znamená, ještě před uzavřením objednávky.
1. DOPRAVCE
Zásilky předané dopravci v pracovní den do 17:00 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Dobírku můžete zaplatit řidiči GLS v hotovosti nebo platební kartou. Pokud si zásilku necháte uložit na ParcelShop, tak se dobírka hradí pouze hotově.
A) Ceník dopravy standardních zásilek
Váhový rozsah |
Cena dopravy s DPH |
0 - 5 kg | 109,- Kč |
5 - 10 kg | 119,- Kč |
10 - 15 kg | 129,- Kč |
15 - 20 kg | 139,- Kč |
20 - 25 kg | 159,- Kč |
25 - 30 kg | 179,- Kč |
Dobírka | 25,- Kč |
B) Ceník dopravy křehkého zboží (některé gastro doplňky musíme zabalit s větší péčí a proto je cena dopravy navýšena o částku 61 Kč s DPH za bezpečnější balné. O tomto příplatku jste informováni v detailu produktu)
Váhový rozsah |
Cena dopravy křehkého zboží s DPH |
0 - 5 kg | 170,- Kč |
5 - 10 kg | 180,- Kč |
10 - 15 kg | 190,- Kč |
15 - 20 kg | 200,- Kč |
20 - 25 kg | 220,- Kč |
25 - 30 kg | 240,- Kč |
Dobírka | 25,- Kč |
Čas doručení:
- Standardní doručování je v čase 8–17 hod.
Doručení:
- Při předání zásilky dopravci, Vám přijde zpráva, že balík je na cestě a bude doručován následující pracovní den. Ve zprávě je uvedeno číslo balíku a odkaz na webové stránky, kde můžete přepravu sledovat – Sledování balíků GLS, stačí vložit pouze číslo zásilky, popřípadě si zdarma změnit parametry doručení.
- Další zprávu odesílá kurýr, kde uvádí tříhodinové časové okno, ve kterém je doručení plánováno a zároveň obsahuje kontakt na řidiče. Pokud vám čas nebo místo nevyhovuje, jednoduše se z SMS dostanete do aplikace, kde si vše změníte nebo můžete zvolit uložení na nejbližším Výdejním místu Pickup. V aplikaci můžete i přímo sledovat pohyb kurýra k vám. Změnou adresy dodání se může doručení posunout o jeden pracovní den.
- Pokud by doručení nebylo úspěšné, obdržíte třetí informativní zprávu s uvedením důvodu nedoručení a odkazem na webovou stránku Delivery manager. Zde si můžete pohodlně, zdarma a bez jakékoliv registrace nastavit parametry pro další doručování balíku.
- V případě problému s doručením můžete kontaktovat zákaznické oddělení GLS na tel: +420 567 771 111, v čase Po-Pá od 7:00 do 18:00, případně mailem na info@gls-czech.com.
2. DOPRAVCE
Zásilky předané dopravci v pracovní den do 17:00 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Dobírku můžete zaplatit řidiči TOPTRANS v hotovosti nebo platební kartou.
A) Ceník dopravy standardních zásilek
Váhový rozsah |
Cena dopravy s DPH |
0 - 15 kg | 239,- Kč |
15 - 30 kg | 359,- Kč |
nad 30 kg | 399,- Kč |
Dobírka | 40,- Kč |
B) Ceník dopravy křehkého zboží (některé gastro doplňky musíme zabalit s větší péčí a proto je cena dopravy navýšena o částku 61 Kč s DPH za bezpečnější balné. O tomto příplatku jste informováni v detailu produktu)
Váhový rozsah |
Cena dopravy křehkého zboží s DPH |
0 - 15 kg | 300,- Kč |
15 - 30 kg | 420,- Kč |
nad 30 kg | 460,- Kč |
Dobírka | 40,- Kč |
C) Ceník dopravy porcelánu a skla (porcelán a sklo musíme zabalit s ještě větší péčí a proto je cena dopravy navýšena o částku 121 Kč s DPH za bezpečnější balné. O tomto příplatku jste informováni v detailu produktu)
Váhový rozsah |
Cena dopravy porcelánu a skla s DPH |
0 - 15 kg | 360,- Kč |
15 - 30 kg | 480,- Kč |
nad 30 kg | 520,- Kč |
Dobírka | 40,- Kč |
Čas doručení:
- Standardní doručování je v čase 8–18 hod. S ohledem na vytíženost není možné zvolit přesný čas doručení. Před dodáním zásilky budete telefonicky avizováni přepravcem.
Doručení:
- Při předání zásilky dopravci, Vám přijde zpráva, že balík je na cestě a bude doručován následující pracovní den. Ve zprávě je uvedeno číslo balíku. Balík můžete sledovat na této adrese: TOPTRANS Sledování zásilky.
- V den doručení vám dopravce zašle zprávu, že bude zásilka ten den doručována a ve které bude také kontakt na řidiče.
- Pokud by doručení nebylo úspěšné, bude vás dopravce kontaktovat ohledně náhradního termínu doručení.
- V ceně dopravy není zahrnut výnos zásilky. Přepravní služba doručuje zásilku na chodník, případně na místo, kam je možno zajet nákladním vozidlem. Po individuální domluvě s řidičem je možný závoz po zpevněné cestě za vrata/do garáže.
- O speciálních požadavcích na dopravu, např. doručení v určitém čase, výnos do patra, apod., nás prosím informujte na naší zákaznické podpoře.
Upozornění - při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:
Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.
3. OSOBNÍ ODBĚR - ZDARMA
- Osobní odběr je možné provést zdarma na naší provozovně - Vybaveni-hotelu.cz, Hala C, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany v této pracovní době: Po - Čt 8 - 17 hod, Pá 8 - 15 hod.
- Parkování je možné na parkovacím stání hned u provozovny a naložení tak vašeho zboží přímo do auta.
- Zboží je zákazníkovi u nás rezervováno po dobu 14-ti pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.
- Při osobním odběru je na místě platba možná v hotovosti či platební kartou pokud nebyla částka předem uhrazena poukázáním na náš účet.